11.8 Yama Notları

Dün 13 Nisan 2021 Salı günü gerçekleşen bildirimle League Of Legends 11.8 Yama notlarını yayımlandı.
Bu yamada Rammus üzerinde biraz değişikliğe gitmiş ve görsel anlamda iyileştirmeler mevcut ayrıca yeni şampiyonumuz gwen’i bu yamada çıkışını yapıyor. Ufak ihtişamlı efsuncu eşyalarında ayarlamalara ayarlanmaya gidilmiş eh tabi ufak tefek de şampiyon dengelemeleri içeriyor lafı fazla uzatmadan yamanın ayrıntılarına geçelim.

Şampiyonlar

YENİ
Gwen
Gwen, 11.8 Yaması’nda 15 Nisan tarihinde rakiplerini kesip dikmeye geliyor.
- Gwen Yetenek Tanıtımı
- Gwen Şampiyon Yaşam Öyküsü
- İçeriden Şampiyon Bilgileri: Gwen
- Gwen Şampiyon Önizlemesi
- Gwen Oynanış Videosu
Gwen’in yüksek çözünürlüklü açılış görsellerini LoL Görüntüleri uygulamasında bulabilirsiniz!
Annie
W’nun bedeli ilk yetenek seviyelerinde arttı.
Son zamanlarda Annie rakiplerini küle çeviriyor. W’sunun bedelini arttırdığımız için artık minyonları mı, yoksa rakip şampiyonları mı yakacağına karar verirken daha dikkatli olması gerekecek.
W – Ateşle
BEDEL 70/80/90/100/110 Mana ⇒ 90/95/100/105/110 Mana
Aphelios
Pasifin zırh deşmesi arttı. R’nin birincil silah etkileri güçlendi.
11.2’de Kraken Katili’yle etkileşimini zayıflattığımızdan beri Aphelios’un ayı bulutların arasından çıkamıyor. Zamanla güçlenen diğer nişancılara kıyasla epey geride kaldığı için seviye atladığında kazandığı zırh deşmeyi arttırarak (geçmişte de epey zayıftı) ve ulti sırasındaki silah etkilerini güçlendirerek onun aya ulaşmasını sağlıyoruz.
Pasif – Tetikçi ve Kâhin
ZIRH DEŞME 3/6/9/12/15/18 ⇒ 3,5/7/10,5/14/17,5/21
R – Ay Işığı Nöbeti
İŞARET BAŞINA CALIBRUM HASARI 40/70/100 ⇒ 50/80/110SEVERUM’UN İYİLEŞTİRMESİ 250/375/500 ⇒ 275/400/525GRAVITUM’UN SABİTLEME SÜRESİ 1,25 saniye ⇒ 1,35 saniyeINFERNUM’UN SAÇILMA HASARI İlk hasarın %85’i ⇒ İlk hasarın %90’ıCRESCENDUM’UN ÇAKRAM İADESİ 4 ilave (toplam 5) ⇒ 5 ilave (toplam 6)
Cassiopeia
E’nin bedeli artık yetenek seviyesine bağlı olarak azalıyor.
Cass orta ve ileri safhalarda gerçekleşen takım savaşlarında yüksek miktarda mana kullanmak zorunda kalıyor. Bu yüzden etkili olmak için Tanrıça’nın Gözyaşı’na güveniyor. Bu bağlılığı onun hem gücünü hem de eşya çeşitliliğindeki özgürlüğünü olumsuz etkiliyor. Dolayısıyla bu eşyaya olan ihtiyacını azaltıyoruz.
E – İkiz Diş
BEDEL 50 Mana ⇒ 50/48/46/44/42 Mana
Dr.Mundo
Pasifin azami can yenilemesi arttı.
Şu anda ormancı Mundo rakiplerini yok ederken üst koridor Mundo rakiplerine karşı epey zorlanıyor. Bu sorunu çözmek için Mundo’nun orman temizleme hızını biraz azaltıyoruz. Değişiklikten sonra mor dostumuz ormanda hâlâ etkili olacak ama biraz daha yavaşlayacak. Ayrıca onu üst koridorda hayalindeki kaslı doktora dönüştürmek için can yenilemesini arttırıyoruz.
Pasif – Adrenalin Akışı
AZAMİ CAN YENİLENMESİ %1,5 ⇒ %2,5
Q – Mikroplu Satır
MİNYONLARA VE CANAVARLARA KARŞI SINIRLI HASAR 300/350/400/450/500 ⇒ 100/200/300/400/500RAKİBE İSABET HALİNDE CAN BEDELİ YENİLEMESİ %50 ⇒ %100
E – Acısever
SABİT İLAVE SG 40/55/70/85/100 ⇒ 30/45/60/75/90AZAMİ İLAVE SG 60/90/120/150/180 ⇒ 50/80/110/140/170
Gnar
W’nun ilave hareket hızı azaldı.
Gnar’ı biraz fazla özgür bırakarak kendimizi şabanafaladık ve şu anda kendisi haritanın her yerinde sinir krizi geçiriyor. Gerekli zayıflatmayı yapıyoruz.
– Hiper
İLAVE HAREKET HIZI R’nin seviyesine bağlı olarak 3 saniye içinde azalarak kaybolan %30/45/60/75 Hareket Hızı ⇒ R’nin seviyesine bağlı olarak 3 saniye içinde azalarak kaybolan %20/40/60/80 Hareket Hızı
LeBlanc
Q’nun hasarı ve toplam hasarı arttı.
LeBlanc bir anda ortaya çıkması, yüksek miktarda anlık hasar vermesi ve daha sonra ortadan kaybolmasıyla ünlü usta bir dalavereci. Fakat anlık hasarı bir süredir pek de ölümcül değil ve daha çok onu oynayan oyuncuları kandırıyor.
Q – Şer Mührü
TABAN HASAR 55/80/105/130/155 ⇒ 65/90/115/140/165TOPLAM HASAR 110/160/210/260/310 ⇒ 130/180/230/280/330
Lee Sin
E’nin bekleme süresi azaldı.
Lee Sin’in zirvedeki diğer ormancılara yetişebilmesi için orman temizleme kabiliyetini arttırıyoruz.
E – Fırtına
BEKLEME SÜRESİ 10 saniye ⇒ 8 saniye
Orianna
E’nin ilave dirençleri ilk yetenek seviyelerinde azaldı.
Mekanik Kız profesyonel düzeyde orta koridorun vazgeçilmez büyücüsü haline geldi. Hem erken safhalardaki koridor aşamasında güvende kalabilen hem de orta ila ileri safhalarda yüksek takım savaşı gücüne sahip olan Orianna, fazla dezavantajı olmadan yüksek miktarda işlevsellik ve hasar sunuyor. Şampiyonu dengelemek adına erken safhalardaki dayanıklılığını azaltıyoruz.
E – Komut: Koru
İLAVE DİRENÇLER 10/15/20/25/30 Zırh ve Büyü Direnci ⇒ 6/12/18/24/30 Zırh ve Büyü Direnci
Güncellendi Rammus
Q’nun taban hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı. W’nun süresi artık normal saldırılarla uzuyor. E’nin kışkırtma süresi azaldı. Güncellenen R artık Rammus’un uçmasını, yere çarpmasını, yavaşlatmasını ve artçı şoklar oluşturmasını sağlıyor. Yeteneklerin görsel ve ses efektleri güncellendi.
Rammus’un Wild Rift’teki çıkışını minik bir görsel güncellemeyle kutluyoruz! Yeni ses efektlerinin ve görsel efektlerin yanı sıra, armadillomuza onu hızlandığında ve rakiplerin ortasına atladığında ödüllendirecek yeni bir ulti getiriyoruz.
Q – Güç Topu
TABAN HASAR 100/135/170/205/240 ⇒ 100/130/160/190/220
W – Tortop
YENİTOPUN AĞZINDA Normal saldırılar artık Tortop’un süresini 0,4 saniye uzatıyor. Süre en fazla 4 saniyeye kadar uzayabiliyor.
E – Çıldırtan Dikenler
KIŞKIRTMA SÜRESİ 1,25/1,5/1,75/2/2,25 saniye ⇒ 1,2/1,4/1,6/1,8/2 saniye
R – Keskin Gülle
GÜNCELLENDİVURDUĞU YERDE GÜLLE BİTER Rammus havaya sıçrar ve yere sert bir iniş yaparak 100/175/250 (+0,6 YG) Büyü Hasarı verir ve rakipleri 1,5 saniyeliğine %15/17,5/20 yavaşlatır. Rammus hedef konumda 4 saniyeliğine artçı şoklar oluşturarak 20/30/40 (+0,1 YG) Büyü Hasarı verir ve ilk yavaşlatma etkisini en fazla 4 katına çıkarır. Merkezin yakınına verilen hasar, kat edilen mesafeye bağlı olarak artarak en fazla %150 olabilir. Keskin Gülle, Güç Topu sırasında kullanılırsa alanın merkezine yakın hedefler havaya savrulur, Güç Topu’nun çarpma hasarını alır ve yeteneğin etkisini sonlandırır.BEKLEME SÜRESİ 100/80/60 saniye ⇒ 130/110/90 saniye
Rumble
Taban büyü direnci ve büyü direnci büyüme oranı azaldı. Pasifin hararet sırasındaki ilave hasarı azaldı; artık hedefin azami canına bağlı olarak artıyor; artık saldırı hızı sağlıyor. E artık hedefin büyü direncini azaltıyor.
Rumble orta koridorda iyi bir durumda olsa da üst koridorda pek ısınamıyor. Yordle’ımızı iki koridorda da desteklemek istiyoruz. Dolayısıyla her iki rol için de güç açısından orta yolu bulmaya çalışıyoruz. Üst koridor Rumble’ı dayanıklı hedeflere karşı etkili ve orta koridor Rumble’ı özellikle de büyücülere karşıyken daha zayıf hale getiriyoruz.
Taban nitelikler
BÜYÜ DİRENCİ 32 ⇒ 28BÜYÜ DİRENCİ BÜYÜME ORANI 1,25 ⇒ 0,75
Pasif – Hurdalık Devi
HARARET İLAVE HASARI Seviyeye bağlı olarak 25-110 (+%30 YG) ⇒ 10-50 (+ hedefin azami canının %6’sı) (+%30 YG)YENİBURASI SICAK MI OLDU NE? Rumble hararet yapıyorken %50 Saldırı Hızı kazanır.
E – Elektro Zıpkın
YENİSICAKLADIYSAN BÜYÜ DİRENCİNİ ÇIKAR Elektro Zıpkın artık hedefin büyü direncini 4 saniyeliğine toplanarak birikecek şekilde %10 (Tehlike Bölgesi’ndeyken %15) azaltıyor.
Thresh
E’nin bekleme süresi arttı ve artık sabit değil.
Thresh hâlâ en iyi desteklerden biri, dolayısıyla en esnek araçlarından birinin zincirlerini kısaltıyoruz.
E – Derisini Yüz
BEKLEME SÜRESİ 9 saniye ⇒ 11/10,5/10/9,5/9 saniye
Vladimir
Q’nun bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde azaldı.
Vlad eskiden bekleme süresinde azalma için hemen bileşen eşyalara yönelen ama yeni ihtişamlı eşya sisteminde bunu yapamayan bir şampiyon olarak epey zayıf kaldı. Durumu telafi etmek için bekleme süresini azaltıyoruz.
Q – Kan Nakli
BEKLEME SÜRESİ 9/8/7/6/5 saniye ⇒ 9/7,75/6,5/5,25/4 saniye
Yorick
Sis Gezgini hasarı azaldı. E’nin ilk sıçrama hasarı azaldı; artık 8 saldırı boyunca daha fazla hasar veriyor. Kuleler artık Sis’in Hanımı yerine minyonlara öncelik veriyor.
Başardık. Yorick’i ebedi uykusundan uyandırarak onu hayata ve denge sınırının ötesine geri getirdik. Durumu düzeltmek için 11.6’da getirdiğimiz güçlendirmelere birtakım ek değişiklikler yapıyoruz. Yorick’in hasarının bir kısmını geri alıyoruz ama onu tekrar gömmek istemiyoruz. Dolayısıyla hedeflediğimiz değişikliklerin ikinci kısmını getirerek Sis’in Hanımı’nın hayatta kalmasına yardım ediyoruz. Böylece meşhur ayrık ittiricimiz, onu tehlikeden uzak tutmakla uğraşmak yerine sisin minyonlarıyla birlikte kuleleri yıkmaya odaklanabilir.
Pasif – Ruhların Çobanı
SİS GEZGİNİ HASARI 2/3/4/5/6/7/8/14/20/26/32/38/44/55/66/77/88/99 (+%30 Toplam SG) ⇒ 2/3/4/5/6/7/8/13/18/23/28/33/38/48/58/68/78/88 (+%25 Toplam SG)
E – Sisin Matemi
SİS GEZGİNLERİNİN İLK SIÇRAMA HASARI İlk saldırıda %200 ⇒ İlk saldırıda %100 (normal hasar)YENİİŞARETLİ BÖLGE İşaretli hedefler bir Sis Gezgini’nin yapacağı sonraki 8 saldırıdan %40 daha fazla hasar alır.
R – Adaların Ağıdı
KULELERİN HEDEF ÖNCELİĞİ Yakın dövüşçü ve menzilli minyonlar yerine Sis’in Hanımı’na öncelik verir ⇒ Sis’in Hanımı yerine yakın dövüşçü ve menzilli minyonlara öncelik verir
Zac
W’nun hasarı arttı.
Önceki sezon orman kampı canı ve Bami’nin Alevi’ne getirdiğimiz değişiklikler, Zac’in orta safhalardaki temizleme hızını büyük ölçüde azalttı. Hasarını arttırarak ve YG eli ağır dizilimlerine bir güçlendirme getirerek jölemizi yeniden etkili hale getiriyoruz.
W – Maddenin Kararsız Hali
HASAR 25/40/55/70/85 (+ hedefin azami canının %4/5/6/7/8’i) (100 YG başına +%2) ⇒ 35/50/65/80/95 (+ hedefin azami canının %4/5/6/7/8’i) (100 YG başına +%4)
Ormancı Değişiklikleri
Bazı sıra dışı ormancılara ve ormanda etkili olabilecek popüler şampiyonlara birtakım değişiklikler getiriyoruz. Geçmişte bu şampiyonların bir kısmında ayarlamalara gittiysek de artık bu değişikliklerin onlara güvenli ve etkili bir orman temizleme gücü vereceğine inancımız tam. Bu şampiyonları ormanda denemek için sabırsızlananlar epey eğlenecek.
Darius
PASİF – KANAMA ETKİSİNİN CANAVAR HASARI İLAVESİ %175 ⇒ %300
Diana
PASİF – GÜMÜŞAY BIÇAĞI’NIN DESTANSI OLMAYAN CANAVARLARA VERDİĞİ HASAR %150 ⇒ %300PASİF – GÜMÜŞAY BIÇAĞI’NIN İLAVE SALDIRI HIZI Seviyeye bağlı olarak %10-40 ⇒ Seviyeye bağlı olarak %20-40
Mordekaiser
PASİF – KARANLIK AZAP’IN CANAVARLARA KARŞI SINIRLI HASARI Seviyeye bağlı olarak 28-164 ⇒ Tüm seviyelerde 180
Zed
PASİF – DÜŞENE TEKME’NİN HEDEFLERE YÖNELİK BEKLEME SÜRESİ Tüm hedefleri 10 saniyede bir etkiler ⇒ Rakip şampiyonlara 10 saniyede bir uygulanır (artık minyonları ve canavarları etkilemez)KALDIRILDIPASİF – DÜŞENE TEKME’NİN CANAVARLARA KARŞI İLAVE HASARI Artık canavarlara %100 daha fazla hasar vermiyor.PASİF – DÜŞENE TEKME’NİN CANAVARLARA KARŞI SINIRLI HASARI Seviyeye bağlı olarak 200/350/500 ⇒ Tüm seviyelerde 300, yalnızca destansı canavarlara karşı sınırlı
Morgana
W – ZULÜM GÖLGESİ’NİN DESTANSI OLMAYAN CANAVARLARA VERDİĞİ İLAVE HASAR %150 ⇒ %200
Eşyalar
İhtişamlı Destek Eşyaları
Efsunculara yönelik tek ihtişamlı eşya Dinçleştirici Aytaşı olduğu için bu sınıfın seçenekleri epey sınırlıydı. Çeşitlilik katmak adına şu eşyaları duruma göre alınacak şekilde ayarlıyoruz: Daha fazla iyileştirme ve kalkan için Aytaşı, daha fazla hareket hızı ve agresif hareketler için Shurelya. Oyundaki hareket hızı miktarını fazla şişirmek istemiyoruz. Dolayısıyla Akan Su Asası’nın hareket hızı ilavesini yetenek hızı ve yetenek gücü artışıyla değiştiriyoruz.
Dinçleştirici Aytaşı
YILDIZ IŞIĞI İYİLEŞTİRMESİ Hedefin seviyesine bağlı olarak 50-100 ⇒ Tüm seviyelerde 60YILDIZ IŞIĞI İYİLEŞTİRME ARTIŞI Taban iyileştirme çatışmada geçirilen her saniye başına %12,5 artar, en fazla 4 defa birikir ve %50 olabilir ⇒ İyileştirme ve kalkan gücü çatışmada geçirilen her saniye başına %4 artar, en fazla 5 defa birikir ve %20 olabilirİHTİŞAMLI PASİF Diğer efsanevi eşyalara 5 Yetenek Hızı kazandırır ⇒ Yıldız Işığı iyileştirmesini 10 arttırır
Shurelya’nın Savaş Şarkısı
KALDIRILDIİLHAM HASAR GÜÇLENDİRMESİ Artık sonraki 3 hasarı fazladan 35-55 Büyü Hasarı verecek şekilde güçlendirmiyor.YENİPASİF – MOTİVASYON Başka bir takım arkadaşını güçlendirmek veya korumak (kendiniz hariç) her iki takım arkadaşına da 1,5 saniyeliğine %25 Hareket Hızı sağlar.İHTİŞAMLI PASİF %3 Hareket Hızı ⇒ 5 Yetenek Hızı
Akan Su Asası
COŞKUN AKINTI 3 saniyeliğine %15 İlave Hareket Hızı ve hedefin seviyesine bağlı olarak 20-40 YG sağlar ⇒ 4 saniyeliğine 20 Yetenek Hızı ve 20-40 YG sağlar
Donmuş Yürek
Donmuş Yürek, tank eşyası olarak göz ardı ediliyor. Taş yürekli olmayın ve eşyayı alarak daha fazla zırh kazanın.
Kimyasal Çürütücü
Kimyasal Çürütücü’nün kullanım alanını önemli ölçüde genişleterek eşyanın destekler tarafından daha fazla tercih edilmesini istiyoruz. Öncelikle artık eşyanın etkisinden faydalanmak için bir takım arkadaşınızı hedef almanız gerekecek (Kızgın Buhurdanlık ve Akan Su Asası gibi). Etkiyi kendi üstünüzde kullanmak güç açısından bir sorun oluşturmasa da bazı tuhaf, istenmeyen etkileşimlere yol açıyordu (mesela Açgözlü Avcı’yla). Ayrıca hâlâ fazla tercih edilmediği ve diğer seçeneklere kıyasla düşük bir performans sergilediği için ona ufak bir güçlendirme getiriyoruz.
YETENEK GÜCÜ 50 ⇒ 55GÜNCELLENDİPOFKEP TOKSİNİ TAKIM ARKADAŞI GÜÇLENDİRMESİ Bir takım arkadaşını iyileştirmek veya ona kalkan vermek (kendiniz dahil), onun rakip şampiyona yönelik bir sonraki hasarını 3 saniyeliğine %60 etkili Ağır Yara uygulayacak şekilde güçlendirir ⇒ Başka bir takım arkadaşını iyileştirmek veya ona kalkan vermek (kendiniz hariç), hem takım arkadaşınızın rakip şampiyona yönelik bir sonraki hasarını hem de sizin rakip şampiyona yönelik bir sonraki hasarınızı 3 saniyeliğine %60 etkili Ağır Yara uygulayacak şekilde güçlendirirGÜNCELLENDİİPUCU TUTARLILIĞI Kızgın Buhurdanlık’ın ipucu, Kimyasal Çürütücü’nün ipucunda olduğu gibi başka bir takım arkadaşı gereksinimini yansıtacak şekilde güncellendi. İşlevlerinde herhangi bir değişiklik yok.YENİAĞIR YARARLI BİLGİLER Alınan Ağır Yara eşyaları artık takımınızı bilgilendirmek için sohbette belirtiliyor.
Lonia Çizmeleri
Bu pabuçlar profesyonel düzeyde fazla popüler hale gelerek ormandaki diğer ayakkabı seçeneklerini gölgede bıraktı. Eşyanın bedeli, hızlı temizleme ve hızlı baskın odaklı sürdürülemez bir orman metasına katkıda bulunduğu için onu arttırıyoruz.
TOPLAM BEDEL 900 Altın ⇒ 950 Altın
Hextech Füzekemer
Gece Tırpanı, Füzekemer’e kıyasla daha fazla alınıyor ve daha iyi bir performans sergiliyor. Hatta eşyanın hedef kitlesi içinde yer alan, yalnız hedefleri katletmeye yönelik şampiyonlardan birinde bile durum böyle. Dolayısıyla iki eşyanın arasındaki farkları belirginleştirerek Füzekemer’i yeniden popüler hale getirmeye çalışıyoruz.
CAN 350 ⇒ 250YENİBÜYÜ NÜFUZU 6GELİŞTİRİLMİŞ SIRT ROKETİ (ORNN GELİŞTİRMESİ) CANI 450 ⇒ 350YENİGELİŞTİRİLMİŞ SIRT ROKETİ (ORNN GELİŞTİRMESİ) BÜYÜ NÜFUZU 10
Haşmetli Hydra
Erken safhalardaki ve düşük canlı dizilimlerdeki gücünü alıyoruz.
AZMAN İLAVE SG Azami canın %1’ine eşdeğer miktarda ⇒ İlave canın %2’sine eşdeğer miktarda
Oyun İçi Dükkân Güncellemeleri
- Tüm Eşyalar görünümünden bir ihtişamlı eşya almak, artık ihtişamlı eşya sırasını daraltıyor. Zaten iki ihtişamlı eşya almak mümkün olmadığı için size yer açtık!
- Arayüzün boyutunu ayarlamanın, dükkânın bazı bölümlerini bozmasına yol açan sorun giderildi (aklımıza şaka gelmedi).
- Çeşitli performans iyileştirmeleri yapıldı ve hatalar giderildi. Artık kaybettiğinizde dükkânı değil, koridor aşamasındaki performansınızı suçlayın.
Shurima Clash’i
Takımınızla İleri! gitmeye hazır olun; çünkü bu Clash turnuvasının teması Shurima! İlk hafta sonu turnuvası 17-18 Nisan tarihlerinde, ikinci hafta sonu turnuvasıysa 1-2 Mayıs tarihlerinde gerçekleşecek. İlk hafta sonunun takım kurma aşaması 12 Nisan’da başlayacak.
2021 Sezonu Takdir 5 Renkleri
Her sezonun sonunda 5. takdir seviyesine ulaşan sportmen LoL oyuncularını ödüllendirmek için Orta Çağlı Twitch ve Boz Warwick’e yeni renkler ekliyoruz.
5. Seviye Takdir Kapsülü’nü açtığınızda bir adet 5. Seviye Takdir Sembolü kazanacaksınız. Bu sembolü kullanarak Orta Çağlı Twitch’i, Boz Warwick’i, bu yeni renklerden birini veya önceki renklerden birini açabilirsiniz. Renklerinden birini açmak için Orta Çağlı Twitch veya Boz Warwick’e sahip olmanız gerekse de ikisine birden sahip olmanız gerekmez. Ayrıca 5. Seviye Takdir Kapsülleri rasgele bir ifade veya totem görünümü de içerir.
ARAM Denge Değişiklikleri
11.8 Güçlendirmeleri
Aurelion Sol Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalırFiora Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalırKassadin Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalırOlaf Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalırRammus Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalırRengar Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %8 azalır ⇒ Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %8 azalırRyze Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %10 azalır
11.8 Zayıflatmaları
Akali Verdiği hasar %20 artar, aldığı hasar %20 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalırAmumu Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 artarLeona Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 artarOrnn Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %5 artarSeraphine Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %15 artar, iyileştirme etkileri %15 zayıflar, kalkan etkileri %15 zayıflar ⇒ Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %15 artar, iyileştirme etkileri %20 zayıflar, kalkan etkileri %20 zayıflarVarus Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artarXerath Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artarYorick Değişmez ⇒ Mezar oluşturmak için gereken katletme sayısı 2’den 5’e çıkarıldıZiggs Verdiği hasar %18 azalır, aldığı hasar %15 artar ⇒ Verdiği hasar %18 azalır, aldığı hasar %18 artar
Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri
- LOL İSTEMCİSİ: İstemci yüklenirken sosyal panelinin sürekli kaybolup yeniden belirmesine yol açan hata giderildi.
- LOL İSTEMCİSİ: Oyuncuların profillerinde belli şampiyonların istatistiklerini görememelerine yol açan hata giderildi.
- Rakan’ın E – Savaş Dansı yeteneğinin ikinci kullanımı artık Aery’yi Çağır’ı tetikliyor.
- Sion’un R – Durdurulamaz Hücum yeteneği artık çok büyük hedefleri havaya savuruyor.
- Corki’nin E – Makineli Tüfek yeteneğinin ipucu, doğru değerleri gösterecek şekilde düzeltildi.
- Kennen’in W – Elektrik Dalgası yeteneğinin ses efektlerinin kullanımdan sonra şampiyon katledilene kadar oynatılmasına yol açan hata giderildi.
- Alistar artık Morgana’nın E – Kara Kalkan ve Malzahar’ın Pasif – Hiçlik Geçişi yeteneklerine karşı E – Ezgeç yükü üretebiliyor.
- Kindred’ın W – Kurdun Hiddeti yeteneği Yampiri Yengeç bölgeye girmeden önce kullanıldıysa, yeteneğin onu hedef almamasına yol açan hata giderildi.
- Trundle’ın W – Donmuş Krallık yeteneği artık mutlak sömürüyle elde edilen iyileştirmeyi arttırıyor.
- Jarvan IV’ün Hızkesen’in etkisini ve R – Afet yeteneğini aynı anda kullandığında, yeteneğin oluşturduğu yüzey şeklinden ayrılabilmesine yol açan hata giderildi.
- Orianna’nın E – Komut: Koru yeteneğinin ipucundaki hasar ve kalkan değerlerinin birbiriyle değişmesine yol açan hata giderildi.
- Yuumi artık menzili dışında ve çatışmada olan bir takım arkadaşının üstünde W2 – Plan Değişikliği yeteneğini art arda kullandığında Dinçleştirici Aytaşı’nın etkisini tetikleyemiyor.
- Demirdiş Kırbacı, Kaniçen ve Hızkesen pasiflerinin, rakip şampiyonların büyü kalkanlarını kaldırmamalarına yol açan hata giderildi.
- Sinsi Pençe’nin Kum Darbesi pasifinin büyü kalkanına sahip hedeflere hasar vermesine ve zayıflatma uygulamasına yol açan hata giderildi.
- Şövalyenin Adağı’nın Fedakârlık pasifi artık kullanıcı hedef alınamaz haldeyse bile Layık şampiyonun aldığı hasarı kullanıcısına yönlendiriyor.
- Kayle, Kraken Katili’ne sahipken ve E – Yıldızateşi Kılıcı yeteneğini üçüncü saldırı olarak kullandığında artık gerçek hasar veriyor.
- Jayce artık Kraken Katili’ne sahipken Merkür Topu’yla yaptığı üçüncü saldırısında yalnızca kritik vuruş yaptığında değil, her durumda gerçek hasar veriyor.
- Denizlerin Belası Diana’nın repliği artık Q – Hilal Saldırısı yeteneği kullanıldığında oynatılıyor.
- Savaş Akademisi Caitlyn’in W – Yordle Kapanı yeteneğinin isabet repliği artık kapanın konumundan değil, Caitlyn’in konumundan oynatılıyor. R – Son Koz yeteneğinin kullanım repliği artık tüm rakiplere ve takım arkadaşlarına oynatılıyor.
- Fiora’nın R – Büyük Mücadele repliği artık hedefin konumundan değil, Fiora’nın konumundan oynatılıyor.