Haber

Google: Reklam Verenlerin Geçmişi Hakkında Bilgi Verecek

Daha önce tanınmayan bir cihaz ya da bir giysi markasından şüpheli bir reklam almış olabilirsiniz. Yakında bunun üzerinde bilgi sahibi olabileceksiniz. Google gelecekte “Bu reklam hakkında” sekmesinde reklam veren firmaya has bir sayfa sunacak. Bu sayfa kaynağı doğrulanmış reklamcılar hakkında ayrıntılı bilgi vermekle kalmayacak, aynı zamanda firmanın son 30 gün içinde yayınladığı öteki reklamları da gösterecek. Ayrıca eğer şüpheye düşerseniz reklamı raporlayabileceksiniz.

Loei, Thailand – May 10, 2017: Hand holding samsung s8 with mobile application for Google on the screen

Sayfalar ve reklam geçmişleri Birleşik Devletler’e önümüzdeki aylarda varacak. Uygulamanın öteki ülkelere ise 2022 boyunca fazlar halinde açılması bekleniyor. Google’ın açıklamasına göre firma daha fazla veri paylaşımı için yollar keşfetmeye devam edecek.

Bu uygulama daha bilinçli alışveriş kararları almanıza yardımcı olabilecek. Uygulamanın yeni markalara güven inşa etmek veya şüpheli markalardan uzak durmanıza yardımcı olmak gibi bir işlevi olacak. Tabii buradaki bilgi kullanıcılara ancak bir yere kadar yardımcı olabilir. Bilgece bir seçim yapmak için daha derinlikli bir araştırma yapmak zorunda kalabilirsiniz. Gelecek bu yeni uygulamadaki reklam veren sayfası bir linke tıklamadan önce sadece minik bir açıklama olarak işlev görecek.

Fury.WAT

"Fury" 1923 Topluluğu kurucu ortağı. İçerik üreticisi, tasarım, web, medya ve reklam geliştirme uzmanı. 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu